Image

Reklamacija na zaduženje za vodu i toplu vodu:
– predaje se u JKP “Infostan tehnologije” ili direktno u JKP “Beogradski vodovod i kanalizacija”

Reklamacija za obračunatu zajedničku električnu energiju:
– predaje se u JKP “Infostan tehnologije” ili u „EPS distribuciji d.o.o.”

Reklamacija za obračunatu toplotnu energiju/potrošnu toplu vodu:
-predaje se u JKP “Infostan tehnologije” ili u JKP “Beogradske elektrane”

Reklamacija na računsku ispravnost obračuna i podataka iskazanih na jedinstvenoj uplatnici:
-predaje se u JKP “Infostan tehnologije”

I za sve ostale komunalne usluge reklamacije mogu da se upute direktno davaocu komunalnih usluga ili preko JKP “Infostan tehnologije”.

Iznosi svih komunalnih naknada su podložni reklamaciji.

Sporne iznose na računu, odnosno akontaciju, korisnici mogu da reklamiraju u bilo kojoj ekspozituri JKP “Infostan tehnologije”, putem pozivnog centra 11011, pošte ili mejla.

Reklamacije mogu da se upute direktno davaocima usluga ili JKP “Infostan tehnologije”, koje reklamacije prosleđuje komunalnim preduzećima, koja svoje usluge isporučuju korisnicima.

PREUZMITE FORMULARE: