Image

Vršilac dužnosti direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš je prilikom redovnog radnog obilaska ekspozitura razgovarao sa korisnicima komunalnih usluga na šalterima preduzeća. Posetioci su tom prilikom izrazili zadovoljstvo unapređenjem rada preduzeća i komunikacije sa korisnicima. Najbolje je ocenjena mobilna aplikacija i portal e.Sanduče, koja omogućava plaćanje računa samo jednim klikom, sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme, bez odlaska na šaltere platnih institucija. Tom prilikom korisnici su upoznati detaljnije sa elektronskom bazom i potvrdama plaćenih računa na platformi e.Sanduče, koja je dostupna u svakom trenutku.

Sa ciljem bržeg rešavanja zahteva elektronskim putem, v.d. direktora preduzeća je detaljnije informisao korisnike o svim vrstama reklamacija, zahteva i molbi, koje se efikasno realizuju putem mejla, bez dolaska na šaltere i bez izlaganja virusima.

 Besplatan pozivni centar 0800-011-018 pokazao se veoma efikasno u pružanju svih neophodnih informacija i provera stanja na računima korisnika.

„U narednom periodu dodatno ćemo unaprediti sve korisničke servise, kako bismo omogućili još brže i efikasnije rešavanje zahteva. Korisnici nam mogu dati predloge i sugestije za unapređenje rada, koje ćemo razmotriti i realizovati ukoliko se pokažu delotvorno“, istakao je Kemiveš u direktnoj komunikaciji sa građanima na šalterima preduzeća.