Image

Вршилац дужности директора ЈКП „Инфостан технологије“ Александар Кемивеш је приликом редовног радног обиласка експозитура разговарао са корисницима комуналних услуга на шалтерима предузећа. Посетиоци су том приликом изразили задовољство унапређењем рада предузећа и комуникације са корисницима. Најбоље је оцењена мобилна апликација и портал е.Сандуче, која омогућава плаћање рачуна само једним кликом, са било ког места и у било које време, без одласка на шалтере платних институција. Том приликом корисници су упознати детаљније са електронском базом и потврдама плаћених рачуна на платформи е.Сандуче, која је доступна у сваком тренутку.

Са циљем бржег решавања захтева електронским путем, в.д. директора предузећа је детаљније информисао кориснике о свим врстама рекламација, захтева и молби, које се ефикасно реализују путем мејла, без доласка на шалтере и без излагања вирусима.

 Бесплатан позивни центар 0800-011-018 показао се веома ефикасно у пружању свих неопходних информација и провера стања на рачунима корисника.

„У наредном периоду додатно ћемо унапредити све корисничке сервисе, како бисмо омогућили још брже и ефикасније решавање захтева. Корисници нам могу дати предлоге и сугестије за унапређење рада, које ћемо размотрити и реализовати уколико се покажу делотворно“, истакао је Кемивеш у директној комуникацији са грађанима на шалтерима предузећа.