Image

Komunikacija sa korisnicima je jedan od prioriteta u poslovanju JKP „Infostan tehnologije“. Upravo zbog toga, vršilac dužnosti direktora Preduzeća Aleksandar Kemiveš danas je obišao šaltere ekspozitura na opštinama Novi Beograd i Zemun, gde je u direktnoj komunikaciji odgovarao na pitanja korisnika, koja su u nadležnosti objedinjene naplate.

 

Pored „Otvorenih vrata kod direktora preduzeća“, koja se organizuju za prijem korisnika svakog poslednjeg petka u mesecu, komunikacija direktora sa građanima na šalterima Preduzeća je još jedna novina u unapređenju odnosa sa korisnicima.

 

„Već treći mesec za redom, obilazim šaltere ekspozitura Preduzeća na svim centralnim beogradskim opštinama, kako bih direktno razgovarao sa korisnicima. Poboljšanje komunikacije sa korisnicima je u fokusu našeg poslovanja, a neposredan razgovor je nabolji način da saslušamo korisnike i informišemo ih o svim važnim novinama, koje im mogu pomoći da brže i lakše plaćaju račune i rešavaju sve zahteve“, istakao je v.d. direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš.

 

Korisnici su veoma pozitivno ocenili inicijativu direktora da organizuje prijem građana svakog poslednjeg petka u mesecu, kao i da razgovara sa njima na šalterima Preduzeća.

 

JKP „Infostan tehnologije“ će u narednom periodu dodatno unaprediti sve korisničke servise. Preduzeće je otovoreno i za konstruktivne predloge i sugestije korisnika.