Image


JKP „Infostan tehnologije“ kontinuirano nastavlja da organizuje otvorena vrata kod direktora preduzeća, gde korisnici imaju mogućnost direktno da razgovaraju sa rukovodstvom o pitanjima u vezi sa objedinjenom naplatom komunalnih usluga. Prijem kod direktora se u prethodnim mesecima pokazao kao veoma efikasan način rešavanja zahteva građana.

Poslednjeg petka u februaru interesovanje građana za direktnu komunikaciju sa rukovodstvom preduzeća je bilo veliko. Vršilac dužnosti direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš je zajedno sa svojim saradnicima razgovarao sa 23 korisnika, a najveći broj zahteva odnosio se na otplatu zaostalog duga. Takođe, korisnici su razgovarali o postupku odjave komunalnih usluga i rešavanju reklamacija, koje su u nadležnosti drugih komunalnih preduzeća u okviru sistema objedinjene naplate.

„Korisnicima je omogućena otplata dugovanja zaključno sa obavezama za mesec jun 2019. godine, uz otpis celokupne kamate i 15% glavnog duga, što je dobra prilika da se regulišu nagomilane neizmirene obaveze“, istakao je v.d. direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš. On je ukazao na važnost redovnog plaćanja računa, kako bi se izbeglo plaćanje dodatnih troškova postupka prinudne naplate. „O svim važnim informacijama korisnike redovno obaveštavamo putem poleđine računa i sajta preduzeća, zbog čega je preporuka da aktivno prate i redovno se informišu o svim novinama našeg preduzeća i ostalih učesnika u sistemu objedinjene naplate“, dodao je Kemiveš.

Zainteresovani za prijem kod direktora preduzeća mogu da popune obrazac koji je dostupan na sajtu JKP „Infostan tehnologije“ i na šalterima svih ekspozitura.