Korisnici svaku nepravilnost ili drugu primedbu u pogledu dostave računa, načina obračuna i bilo koje druge poslovne aktivnosti preduzeća, mogu da prijave pozivom pozivnog centra na broj 11011, lično u bilo kojoj ekspozituri JKP „Infostan tehnologije” ili sedištu preduzeća, putem pošte ili na mejl adresu infostan@infostan.rs.
Svaku nepravilnost ili drugu primedbu u pogledu portala e.Sanduče korisnici mogu da prijave pozivom pozivnog centra na broj 11011, lično u bilo kojoj ekspozituri JKP „Infostan tehnologije“ ili sedištu preduzeća, putem pošte ili na mejl adresu esanduce@infostan.rs.
Takođe je dostupan besplatan broj za pozive iz fiksne mreže 0800 11 0011.
Pozivnicentar 11011 za pitanja korisnika koji pozivaju iz svih fiksnih mreža i telefonski broj za pozive iz mobilnih mreža koji se tarifiraju, rade radnim danima 7:30 – 20:00 časova i subotom 8:00 – 14:00 časova.
Centrala: radno vreme 7:30 – 15:30 časova radnim danima.
Pozivamo korisnike da nam se obrate sa predlozima i sugestijama za unapređenje rada JKP „Infostan tehnologije”.
Za pitanja naplate naknada za upravljanje i/ili održavanje zgrada na raspolaganju je mejl adresa upravnici@infostan.rs.
Za sva pitanja u vezi postupka prinudne naplate i podnetih Predloga za izvršenje na osnovu verodostojne isprave korisnici se mogu obratiti na mejl adresu prinudnanaplata@infostan.rs.