Image

Комуникација са корисницима је један од приоритета у пословању ЈКП „Инфостан технологије“. Управо због тога, вршилац дужности директора Предузећа Александар Кемивеш данас је обишао шалтере експозитура на општинама Нови Београд и Земун, где је у директној комуникацији одговарао на питања корисника, која су у надлежности обједињене наплате.

 

Поред „Отворених врата код директора предузећа“, која се организују за пријем корисника сваког последњег петка у месецу, комуникација директора са грађанима на шалтерима Предузећа је још једна новина у унапређењу односа са корисницима.

 

„Већ трећи месец за редом, обилазим шалтере експозитура Предузећа на свим централним београдским општинама, како бих директно разговарао са корисницима. Побољшање комуникације са корисницима је у фокусу нашег пословања, а непосредан разговор је набољи начин да саслушамо кориснике и информишемо их о свим важним новинама, које им могу помоћи да брже и лакше плаћају рачуне и решавају све захтеве“, истакао је в.д. директора ЈКП „Инфостан технологије“ Александар Кемивеш.

 

Корисници су веома позитивно оценили иницијативу директора да организује пријем грађана сваког последњег петка у месецу, као и да разговара са њима на шалтерима Предузећа.

 

ЈКП „Инфостан технологије“ ће у наредном периоду додатно унапредити све корисничке сервисе. Предузеће је отоворено и за конструктивне предлоге и сугестије корисника.