Image

 

Plaćanje računa, saradnja sa komunalnim preduzećima koja isporučuju svoje usluge i reprogramiranje zaostalih obaveza, samo su neke od tema na sastanku korisnika sa direktorom Preduzeća. Poslednjeg petka u julu mesecu organizovana su Otvorena vrata, u cilju pomoći građanima da svoje najkompleksnije probleme u oblasti redovne i prinudne naplate, kao i pravnih poslova, reše u najkraćem roku, u direktnoj komunikaciji sa rukovodstvom. 

Vršilac dužnosti direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš je sa svojim najbližim saradnicima razgovarao sa 26 korisnika, koji su se sa obrascem za prijem u prethodnom periodu obratili Preduzeću. Građani su u neposrednoj komunikaciji, izložili svoja pitanja i probleme, nakon čega je rukovodstvo u skladu sa svojim nadležnostima preduzelo korake za njihovo rešavanje.

„Iako Preduzeće svakodnevno na šalterima ekspozitura i putem elektronske komunikacije pruža pomoć korisnicima u rešavanju zahteva, veoma nam je važno da se dodatno približimo našim korisnicima, da ih na Otvorenim vratima saslušamo, analiziramo i sagledamo sve njihove probleme i nejasnoće. U skladu sa nadležnostima i propisanim procedurama trudimo se da pronađemo najbolji model i najadekvatnije rešenje u svakom pojedinačnom slučaju“, istakao je na prijemu korisnika v.d. direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš.

Otvorena vrata kod direktora Preduzeća organizuju se svakog poslednjeg petka u mesecu, počev od septembra prošle godine. Direktna komunikacija korisnika sa rukovodstvom se pokazala kao veoma efikasan način sagledavanja problema korisnika, pružanja pomoći u rešavanju zahteva i unapređenja međusobne  komunikacije. Obrazac za prijem kod direktora Preduzeća dostupan je na sajtu JKP „Infostan tehnologije“ i na šalterima svih ekspozitura.