Image

Korisnici komunalnih usluga su i ovog poslednjeg petka u mesecu imali priliku direktno da razgovaraju sa rukovodstvom JKP „Infostan tehnologije“. 

Vršilac dužnosti direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš je sa svojim saradnicima organizovao prijem korisnika, koji su se u prethodnom periodu obraćali Preduzeću. Korisnici komunalnih usluga su na sastanku, u neposrednoj komunikaciji, izložili svoje probleme iz oblasti redovne i prinudne naplate, nakon čega je rukovodstvo preduzelo korake za njihovo rešavanje u skladu sa svojim nadležnostima.

Prijem korisnika kod direktora građani su ocenili kao veoma efikasan način rešavanja problema i nedoumica iz nadležnosti Preduzeća.

„Unapređenje komunikacije sa korisnicima je jedan od prioritetnih zadataka Preduzeća, zbog čega i jednom mesečno organizujemo „Otvorena vrata kod direktora“. Sastanci sa korisnicima, osim analiziranja i sagledavanja problema, daju smernice za poboljšanje ostalih korisničkih servisa“, istakao je v.d. direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš.  

Kako je JKP „Infostan tehnologije“ zaduženo za objedinjenu naplatu komunalnih usluga, direktor preduzeća smatra da je neophodno da čuje komentare građana, koji se dalje upućuju na rešavanje nadležnim preduzećima. Pokazalo se da ovakav način komunikacije odlično fukcioniše i da je reakcija partnerskih preduzeća: JP “Gradsko stambeno”, JKP “Beogradski vodovod i kanalizacija”, JKP “Gradska čistoća“, JKP „Beogradske elektrane“ i „EPS distribucija“ izvanredna.

„Otvorena vrata kod direktora“ organizuju se svakog poslednjeg petka u mesecu. Korisnici koji su zainteresovani da rezervišu svoj termin za prijem, mogu da popune obrazac koji je dostupan na sajtu Preduzeća i na šalterima svih ekspozitura.