Image

Vršilac dužnosti direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš je danas razgovarao sa korisnicima komunalnih usluga, koji su se u prethodnom periodu obraćali zbog problema ili nedoumica u vezi redovne i prinudne naplate, a odnose se na nadležnost Preduzeća. 

Direktor je omogućio korisnicima komunalnih usluga da u neposrednoj komunikaciji izlože svoje probleme. Istovremeno, u skladu sa svojim nadležnostima preduzeo je korake za njihovo rešavanje.

Korisnici komunalnih usluga su izrazili zadovoljstvo što rukovodstvo Preduzeća želi da ih sasluša i uključi se u rešavanje njihovih problema, čime je dodatno unapređena međusobna komunikacija.

„Otvorena vrata kod direktora omogućena su sa ciljem da se približimo korisnicima i omogućimo im da u neposrednoj komunikaciji sa rukovodstvom reše nedoumice iz nadležnosti Preduzeća“, istakao je v.d. direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš.

Počev od danas, svakog poslednjeg petka u mesecu, u periodu od 7-10 časova, direktor će saslušati korisnike komunalnih usluga i dati smernice rukovodstvu Preduzeća za dalja postupanja.

Korisnici koji su zainteresovani da rezervišu svoj termin za „Otvorena vrata kod direktora“, mogu da popune obrazac za prijem , koji je dostupan na sajtu Preduzeća i na šalterima svih ekspozitura.