Image

Otvorena vrata za prijem korisnika organizuju se svakog poslednjeg petka u mesecu. Rukovodstvo JKP „Infostan tehnologije“ jednom mesečno organizuje neposredan prijem građana u prostorijama preduzeća. Zainteresovani građani za prijem mogu da popune obrazac koji je dostupan na sajtu JKP „Infostan tehnologije“ i na šalterima svih ekspozitura.

Poslednjeg petka u martu organizovan je prijem za 29 korisnika, koji su imali priliku da reše nedoumice iz nadležnosti preduzeća, u direktnoj komunikaciji sa rukovodstvom.

Pored pitanja korisnika iz oblasti redovne i prinudne naplate komunalnih usluga, jedna od tema bio je rad Servisnog centra 11-0-11, putem kojeg građani mogu prijaviti komunalne probleme i dobijati informacije iz nadležnosti javnih i javno-komunalnih preduzeća, među kojima je JKP „Infostan tehnologije“.

JKP „Infostan tehnologije“ kontinuirano pruža pomoć korisnicima u rešavanju problema, a Otvorena vrata za prijem su dodatan korak ka približavanju građanima.