Поштовани корисници, годину коју испраћамо обележили су бројни успеси и одлични пословни резултати.
Реализовали смо веома успешну акцију репрограма дуга и на тај начин омогућили корисницима комуналних услуга да своја заостала дуговања измире на више месечних рата, уз отпис камате и умањење главног дуга и до 20%. Грађанима је пружена могућност да одаберу број месечних рата и модел отплате дуга, док су посебне погодности за репрограмирање биле обезбеђене за кориснике социјалних давања и пензионере.
Као део Сервисног центра Града Београда 11-0-11 успешно смо решавали Ваше телефонске захтеве, поред чега смо ефикасно одговорили на све рекламације, трудећи се да сваки појединачни предмет решимо у што краћем року.
Мобилна апликација и портал е.Сандуче бележи раст регистрованих корисника, који у све већем броју електронски плаћају своје рачуне, без одласка на шалтере платних институција и без чекања у редовима. Такође смо Вам омогућили доставу рачуна путем мејла, што је додатно олакшало пријем и плаћање рачуна обједињене наплате. За кориснике који се одлуче за долазак у екпозитуре, обезбедили смо плаћање рачуна без трошкова провизије.
И у наредној години ћемо се потрудити да унапредимо комуникацију са грађанима, побољшамо рад корисничких сервиса и додатно олакшамо плаћање рачуна.
Број редовних платиша континуирано расте, а у овом тренутку више од половине корисника остварује попусте при плаћању месечних рачуна. Захваљујемо Вам се на редовном плаћању рачуна.
У складу са Законом о државним и другим празницима у Републици Србији нерадни дани су 1. и 2. јануар. Први радни дан је петак 3. јануар.