Image

Корисници комуналних услуга ће сваког последњег петка у месецу, у периоду од 7-10 часова, имати прилику да реше недоумице из надлежности Предузећа, у директној комуникацији са руководством. Вршилац дужности директора ЈКП „Инфостан технологије“ Александар Кемивеш почев од 30. септембра отвара своја врата корисницима, где ће једном месечно са својим најближим сарадницима организовати непосредан пријем грађана у просторијама Предузећа. 

Један од приоритетних сегмената пословања је унапређење свих корисничких сервиса и побољшање комуникације са крајњим корисницима. ЈКП „Инфостан технологије“ континуирано пружа помоћ корисницима у решавању проблема. Додатни корак ка приближавању корисницима су „Отворена врата код директора“, у циљу помоћи грађанима да своје најкомплексније проблеме у области редовне и принудне наплате, као и правна питања реше у најкраћем року, у директној комуникацији са руководством Предузећа. 

Поред ефикасног решавања захтева корисника, отворени смо за све предлоге и сугестије, којима се може унапредити и побољшати рад ЈКП „Инфостан технологије“. 

Корисници који су заинтересовани да резервишу свој термин за „Отворена врата код директора“, могу да попуне образац за пријем, који је доступан на сајту Предузећаи на шалтерима свих експозитура. Попуњен образац и копију последњег рачуна, корисници могу предати електронским путем, на писарници и шалтерима предузећа. Подносиоци захтева ће бити обавештени о термину пријема.