Отворена врата за пријем корисника организују се сваког последњег петка у месецу. Руководство ЈКП „Инфостан технологије“ једном месечно организује непосредан пријем грађана у просторијама предузећа. Заинтересовани грађани за пријем могу да попуне образац који је доступан на сајту ЈКП „Инфостан технологије“ и на шалтерима свих експозитура.
Последњег петка у марту организован је пријем за 29 корисника, који су имали прилику да реше недоумице из надлежности предузећа, у директној комуникацији са руководством.
Поред питања корисника из области редовне и принудне наплате комуналних услуга, једна од тема био је рад Сервисног центра 11-0-11, путем којег грађани могу пријавити комуналне проблеме и добијати информације из надлежности јавних и јавно-комуналних предузећа, међу којима је ЈКП „Инфостан технологије“.
ЈКП „Инфостан технологије“ континуирано пружа помоћ корисницима у решавању проблема, а Отворена врата за пријем су додатан корак ка приближавању грађанима.