Image

Идући у корак са дигитализацијом у Републици Србији све већи број грађана своје рачуне плаћа електронски, без одласка на шалтере, а своје административне обавезе решава on-line, путем електронске управе. Овакав начин електронске комуникације и плаћања има бројне предности, због чега су све генерације радо замениле одлазак на шалтер коришћењем компјутера и телефона. 

ЈКП „Инфостан технологије“ омогућило је својим корисницима да рачуне плаћају безбедно само једним кликом на мобилној апликацији и порталу е.Сандуче. Електронски сервис за доставу и плаћање рачуна е.Сандуче данас броји више од 250.000 корисника, који сваког месеца електронски добијају и плаћају рачуне само једним кликом, бројним платним картицама, без одласка на шалтере.

Корисници такође све остале захтеве могу упутити електронски и на тај начин брзо и ефикасно добити одговор. Електронским путем могу се уложити рекламације на комуналне услуге и рачунску исправност, а на услузи су и бројни обрасци помоћу којих корисници без одласка на шалтере могу променити број чланова домаћинства, добити листинг, променити име на уплатници или доставну адресу и податке о стану, прекњижити уплате, поднети захтев за попусте и субвенције, добити информације о задужењима или раскинути услуге осигурања.

За све информације и директан контакт са оператерима обезбеђен је Бесплатан позивни центар 0800-011-018, као и мејл адресе експозитура и служби у седишту предузећа.

Како би брзо, лако и ефикасно решили све захтеве без одласка на шалтере, позивамо кориснике да нам се обрате електронским путем. Апликација е.Сандуче доступна је за преузимање на Google Play и App store и на њој се рачуни могу плаћати са било ког места и у било које време, само једним кликом.

Не губите своје време на шалтерима платних институција, плаћајте рачуне на најефикаснији начин, уз уштеду времена и новца.