Image

Poštovani korisnici, godinu koju ispraćamo obeležili su brojni uspesi i odlični poslovni rezultati.

Realizovali smo veoma uspešnu akciju reprograma duga i na taj način omogućili korisnicima komunalnih usluga da svoja zaostala dugovanja izmire na više mesečnih rata, uz otpis kamate i umanjenje glavnog duga i do 20%. Građanima je pružena mogućnost da odaberu broj mesečnih rata i model otplate duga, dok su posebne pogodnosti za reprogramiranje bile obezbeđene za korisnike socijalnih davanja i penzionere.

Kao deo Servisnog centra Grada Beograda 11-0-11 uspešno smo rešavali Vaše telefonske zahteve, pored čega smo efikasno odgovorili na sve reklamacije, trudeći se da svaki pojedinačni predmet rešimo u što kraćem roku.

Mobilna aplikacija i portal e.Sanduče beleži rast registrovanih korisnika, koji u sve većem broju elektronski plaćaju svoje račune, bez odlaska na šaltere platnih institucija i bez čekanja u redovima. Takođe smo Vam omogućili dostavu računa putem mejla, što je dodatno olakšalo prijem i plaćanje računa objedinjene naplate. Za korisnike koji se odluče za dolazak u ekpoziture, obezbedili smo plaćanje računa bez troškova provizije.

I u narednoj godini ćemo se potruditi da unapredimo komunikaciju sa građanima, poboljšamo rad korisničkih servisa i dodatno olakšamo plaćanje računa. 

Broj redovnih platiša kontinuirano raste, a u ovom trenutku više od polovine korisnika ostvaruje popuste pri plaćanju mesečnih računa. Zahvaljujemo Vam se na redovnom plaćanju računa.

U skladu sa Zakonom o državnim i drugim praznicima u Republici Srbiji neradni dani su 1. i 2. januar. Prvi radni dan je petak 3. januar.

Želimo Vam srećne novogodišnje i božićne praznike!