Image

Брига о корисницима комуналних услуга је приоритет у свакодневном пословању ЈКП „Инфостан технологије“. Уз љубазност, топле и освежавајуће напитке, потрудили да грађанима олакшамо долазак на шалтере, омогућимо им да се удобно сместе док закључују репрограм дуга, преузимају и плаћају своје рачуне.

Од почетка новембра корисници долазе на шалтере Предузећа у већем броју, имајући у виду да је на снази акција репрограма дуга. Многи грађани заинтересовани су да своја заостала дуговања репрограмирају по најповољнијим условима, на више месечних рата, уз отпис камате у умањење главног дуга.

Запослени на свим експозитурама и у дирекцији Предузећа су у сваком тренутку на услузи корисницима. Грађани долазе на шалтере Предузећа и због октобарског рачуна обједињене наплате. Подсећамо да је наше Предузеће изашло у сусрет корисницима и продужило рок за коришћење попуста на октобарске рачуне до четвртка 30. новембра, како би све редовне платише стигле на време да плате рачуне са обрачунатим попустима.

Обезбедили смо грађанима да рачуне обједињене наплате могу платити без трошкова провизије  на свим експозитурама Предузећа. Мобилна апликација и портал е.Сандуче доступна је за електронско преузимање и плаћање рачуна, само једним кликом бројним платним картицама, без одласка на шалтере платних институција.

Корисници на шалтерима су показали задовољство због услуге, љубазности и бриге коју им указујемо  приликом доласка у експозитуре Предузећа. Захваљујемо грађанима који су похвалили наш рад. Како нам је комуникација са корисницима на првом месту, у наредном периоду ћемо се потрудити да додатно унапредимо процес рада и услужност.