Отворена врата за пријем корисника код директора Предузећа
Плаћање рачуна, сарадња са комуналним предузећима која испоручују своје услуге и репрограмирање заосталих обавеза, само су неке од тема на састанку корисника са директором Предузећа. Последњег петка у јулу месецу организована су Отворена врата, у циљу помоћи грађанима да своје најкомплексније проблеме у области редовне и принудне наплате, као и правних послова, реше у најкраћем року, у директној комуникацији са руководством.
Вршилац дужности директора ЈКП „Инфостан технологије“ Александар Кемивеш је са својим најближим сарадницима разговарао са 26 корисника, који су се са обрасцем за пријем у претходном периоду обратили Предузећу. Грађани су у непосредној комуникацији, изложили своја питања и проблеме, након чега је руководство у складу са својим надлежностима предузело кораке за њихово решавање.
„Иако Предузеће свакодневно на шалтерима експозитура и путем електронске комуникације пружа помоћ корисницима у решавању захтева, веома нам је важно да се додатно приближимо нашим корисницима, да их на Отвореним вратима саслушамо, анализирамо и сагледамо све њихове проблеме и нејасноће. У складу са надлежностима и прописаним процедурама трудимо се да пронађемо најбољи модел и најадекватније решење у сваком појединачном случају“, истакао је на пријему корисника в.д. директора ЈКП „Инфостан технологије“ Александар Кемивеш.
Отворена врата код директора Предузећа организују се сваког последњег петка у месецу, почев од септембра прошле године. Директна комуникација корисника са руководством се показала као веома ефикасан начин сагледавања проблема корисника, пружања помоћи у решавању захтева и унапређења међусобне комуникације. Образац за пријем код директора Предузећа доступан је на сајту ЈКП „Инфостан технологије“ и на шалтерима свих експозитура.