Пошаљите ову адресу пријатељу

E-mail Вашег пријатеља:

Ваше име:

Ваш e-mail:

Тема поруке:

Пошаљите Одустаните

Сарадња са БЕОКОМ сервисом

12. 04. 2012.

bks.jpgЈКП "Инфостан технологије" је проширило сарадњу са "Беоком сервисом" при Служби за комуникације и координацију односа са грађанима, како би одговори на питања корисника комуналних производа и услуга били што ефикаснији. Позивом бројева телефона "Беокома" 0800-110-011 (бесплатан број за фиксну мрежу) или 011/309-00-07 (за позиве са мобилних мрежа) оператери ове службе ће одговарати на питања која се тичу рачуна за утрошене комуналне услуге.

На овим бројевима корисници ће моћи да добију основне информације о садржини свог рачуна, начину плаћања, рекламирању комуналних услуга, променама на уплатници, електронском приступу рачунима, али и о попустима и субвенцијама које је могуће остварити при плаћању. За све прецизније информације о прокњижавању уплата и стању неизмирених обавеза корисници моћи ће да се обрате као и до сада лично, телефоном или мејлом свим експозитурама ЈКП "Инфостан технологије" које се налазе на територији централних градских општина.

Циљ ЈКП "Инфостан технологије" је да одговори на све захтеве и питања корисника, а сарадња са "Беоком сервисом" ће унапредити редовну комуникацију са грађанима. Да подсетимо да је ЈКП "Инфостан технологије" омогућило свим корисницима проверу стања преко Интернета, као и детаљан преглед утрошених комуналних услуга и задужења из претходног периода кроз месечни рачун. Пракса унапређења комуникације са корисницима биће настављена и у наредном периоду, новим активностима и погодностима.

Бесплатан позивни центар ЈКП "Инфостан технологије" 0800 011 018 за питања корисника који позивају из свих фиксних мрежа, и број 011/395-44-20 за позиве из мобилних мрежа, раде радним данима 07:30-20:00 часова и суботом 08:00-14:00 часова.